torstai 25. maaliskuuta 2010

Kukaan ei lue sinua loppuun kun olet tylsä...

...Joten heille tiedoksi, että kirjoittajan uudet ja edelleen tylsät jutut löytyvät nykyään osoitteesta termostaattori.wordpress.com.


1 kommentti:

Raimo kirjoitti...

Suomen tiedotusvälineet sensuroivat Sanoma-konsernin poliittista vaikutusvaltaa, ulkomaisia sijoituksia ja erityisesti suhteita Venäjään ja Ruotsiin. Sekä näiden maiden vaikutusvaltaa Helsingin Sanomiin ym. Sanoman roskalehtiin ynnä tv-kanava Neloseen.

Sanoma-konserni (HS, IS, aikakauslehdet ym) sensuroi lukuisia asioita Suomen kansalta sekä levittää mm. poliitikkojen, Ruotsin ja Venäjän propagandaa Suomeen.

Seuraava vaade on varmasti tullut suoraan Moskovasta: Ilta-Sanomat 29.7.2008 pääkirjoituksessaan vaati ettei pitäisi rajoittaa venäläisten oikeutta ostaa Suomesta kiinteistöjä. Ja nämähän ostavat tontteja strategisista paikoista, mm. varuskuntien vierestä jonne rakentavat järeästi vartioituja varastoja, ihan puolustusvoimien linkkitornin viereen (MTV3n 45-minuuttia paljasti).

Vuonna 2009 nettilehti Uusi Suomi poisti kolumnin, jossa mainittiin ohimennen Sanoma-konsernilla olevan paljon Venäjän-bisneksiä. Muuten US:n kolumnistit ovat saaneet höpöttää lähes mitä tahansa, tässä tuli sananvapauden raja ja sensuuri iski, varmaankin korkean tason käskystä.

Vuonna 1980 Erkon käskystä Ilta-Sanomat alkoi mainostaa presidentinvaaleissa Ahti Karjalaista, joka oli Neuvostoliiton suosikki ja alkoholisoitunut, paljasti Ilta-Sanomien silloinen päätoimittaja vuonna 2004, päästyään irti Sanoma-konsernista.

Neuvostoliiton tiedustelupalvelu KGB:n yksi tehtävä oli yleisen mielipiteen muokkaus, joka on myös Sanoma-konsernin tehtävä.

http://sanomaa.blogspot.com/

lyyxem.blogspot.com