keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Katsaus ihmiskunnan suomenkielisten Google-hakukoneen käyttäjien tilasta, osa III

Tiedoksi teille jotka vasta nyt avasitte internettinne, II-osa löytyy täältä ja I-osa täältä. Niiden lukeminen ei ole tarpeen juonen ymmärtämiseksi, mutta ne syventävät henkilöhahmojen motivaatiota ja auttavat ymmärtämään Lost-tv-sarjan loppuratkaisua paremmin.

1. mielenkiinnotonta (pysynyt paikoillaan)
2. kassi videonauhoista (uusi)

3, kiira korpi alasti
(pudonnut yhden sijan)
4. mielenkiinnotonta.blogspot.com (pudonnut yhden sijan)

5. kiira korpi naked
(noussut neljä sijaa)
6. optinen harha 3-ulotteinen (uusi)

7. jallu tyttöjen salaisuudet
(uusi)
8. kiira korpi fake pictures (uusi)

9. kiira korpi tissit
(pudonnut viisi sijaa)
10. oktyyli-alkoholi (uusi)

Sen sijaan että analysoisin mikä freudilainen äiti/isä/videonauhuri-kompleksi on näidenkin hakusanojen takana, kokeilen jotain haastavampaa. Yritän ymmärtää näiden hakujen tekijää.

Ikävää että että en oikein hallitse kuvien laittamista tänne blogiin, sillä olisin tahtonut teidänkin näkevän kuinka vakavasti ja hartaudella suhtaudun tähän tehtävään.
Ei ole nimittäin kovinkaan helppoa saada Tenavat-alushousuja, Viivi ja Wagner-sukkia, Ihmeneloset-t-paitaa, violetteja housuja sekä Lepakkomies-vyönsolkea sointumaan näinkin hyvin yhteen sellaisella ihmisellä, jonka väri oikeasti on kevät.

Seuraavaksi yritän luoda oikeanlaisen henkisen mielentilan, mitä varten olen valvonut 20 tuntia ja nauttinut koko aikana vain lämmittämätöntä mikropizzaa, haaleaa batterya sekä eri kanavilta digiboksilleni tallentamia mainos-tv:n kauneusvoide- ja lattiamoppi-mainoksia.

Jotain puuttuu vielä...ai niin, unohdin levitellä ympäri asuntoani viime kotireissultani mukaani ottamani vanhempieni hää-, loma- ja juhlakuvat. Minun pitää luoda päähäni painostava tunne siitä, että asun vielä vanhempieni valvovan katseen alla.
Tähän hätään on tietenkin vaikea saada mistään ketään valittamaan siitä "miksi en viimeinkin muuta omaan asuntooni","milloin oikein hankin tyttöystävän" ja "myöntaisit nyt sitten edes olevasi homo", mutta onneksi minulla on radio. Laitan vain soimaan kristillisen kanavan, ja saan kuulla miten joudun ongelmiin mikäli en vaihda tapojani ja kuinka kaikki mitä teen on väärin.

No niin, nyt alkaa jo jotain tuntumaan...alan lipua henkilöhahmooni....

Hei kaikki! Mää olen tällanen ihan perusnormaali keskiverto, eli perski vaan näin meidän kesken! Mää oon kiinnostunu niinku kaikesta mitä maailmassa tapahtuu! Otetaan ny esimerkiksi nää mun veehooässät! Nyt kun mää olen niinku kokonaan siirtyny blyyreihin ja diiviiidiihin, mää en tartte mun nauhoi enää ollenkaan!

Mun parentsit, eli niinku mutsi ja faija, ne oli ihan silleen että eikö muuta ku nauhat mäkeen! Mää olin että ei ny kummiskaan tietenkään, ajatelkaa nyt luontoo! No ne oli että no mitä mää nauhoille sitten tekisin? No kassin tietenkin höh, eksä nyt tajuu, tollasesta kolmen tunnin nauhasta täynnä kauniita ja rohkeita saa ainaskii yhen kauppakassin! Nehän oli ihan heti että kuka helvata nyt sellasii tekis, ja mää olin tietenkin heti että no mää tietenkin!

Ne oli ihan silleen että hankkisit sääki poika nyt ittelles naisen, mutta mihin mää naista tartten? Mulla on kavereita wöörld off woorkraftissa ja netistä löytyy alastomii naisia kolmannelle jalalla asti, kato! Niinku tää ykskin sivu, tää mielenkiinnotonta.blogspot.com vai mikä se oli, kauheen pitkä nimi, mutta niin on sen tekstitki. Mutta mä käyn siellä koska se lupaa että siellä löytyy alastonkuvii siitä yhdestä sexy pimusta, se yks luistelija, tieksää se kiira korpi, tieksää?

Kyllähän sen sivun kirjoittaja aina toistelee että kuulkaas urpot, ei täällä oo mitään pin-uppei tai muutakaan kuvia mistään kiira korvesta, pöljät, mutta miks se silleen sitten sanois jos siellä ei olis? No ei kai se silleen sanois jos ei niitä olis, sillä kyllä mää ainaki luotan siihen mitä netti sanoo, ja jos netti sanoo että kiira korvesta löytyy kuvei täältä, niin...kais te tajuutte? Oon mä siis ajatellu kans et mitä jos se onkin sellanen 3-ulotteinen optinen harha, että ne kuvat on jo täällä, mutku mä en vaan näe niitä, mut ei ne hakemallakaan löytyny tolta sivulta.

Mun on nyt myönnettävä että kyllähän mää niitä muitakin tyttöjä...aina silleen toisinaan...ihan niinku oikeestikin tahtoisin tavata...sen vuoksi mää olen yrittänyt ettiä että mitä ne naiset haluu. Koska mää oon päättäny, että vähempään kun mitä faijan lehdissä oon tyttöjä en tyydy, niin mää oon kaukaa viisaana ja läheltä komeena, heh heh, kato, tutkinut mitä ne sellaset naiset haluu. Eli jallu, eli lehden nimi, ja tyttöjen salaisuudet, eli mitä ne oikein päässään piilottelee, kun kaiken muun ne onkin jo paljastanu, heh heh, kato!

Mutta onhan mulla muitakin harrastuksii ku tietokoneet! Me ollaan faijan kanssa päätetty perustaa oma pikku virma, siis nyt kun nää alkoholin hinnat nousee ja silleen. Mää oon meistä verkkoon useemmin tippuneena, heh heh, kato tutkinut että mistä mää löytäisin ton alkoholin kaavan. Eihän se meinaan niin hirveen vaikeeta voi olla, eihän siis tää viinikään ole kun pilalle mennyttä mehua!
Mää katoin mun dödöstä, jonka mun mutsi toi mulle ruotsinlaivalta, että siinä ainakin olis sellasta kun oktyylialkoholia. Me sitten mietittiin faijan kanssa että jos noita ostais halvalla ruotsinlaivalta, tois tänne ja sitten sulattais, ja jotenkin erottelis muut aineet, niin siinähän ois puoli-ilmasta viinaa vaikka miten!


Mää oon yrittänyt ettiä että miten se erottelu onnistus, mutta myönnetään, mun kaverit wööörld of woorkraftissa, mun kiira korvi-haut ja mun päivätyö sulautettujen SQL-tietokantojen PHP-yhdyskäytävän pää-administraattorina vie niin paljon mun ajasta, että en mää oikeen ole ehtinyt keskittyy.

Mutta onneks mulla on guugle, en mää tiedä mitä mää ilman sitä tekisin ja kyllä mää uskon että mää sen kaavan viel löydän ja... noin, se siitä henkilöhahmosta. Nyt jotenkin tekee mieli mennä suihkuun...ja raidata jotain? Mitä se on?

Ei kommentteja: