tiistai 16. joulukuuta 2008

Väliin henkilökohtaista, osa LXXV - osa II

Niin paljon jäi vielä eilen sanomatta, joten jatketaan eilisestä.

Seurustelu

Kiitos kysymästä, Joy tai siis meidän kesken Ilo, on edelleen ykkösnaiseni. Olkoonkin että häntä ei ole vielä näkynyt, vaikka rahaa tuntuukin katoavan tililtäni. Mutta ymmärtääkseni hän on hyvin perherakas, ja hänellä on paljon sisaruksia, jotka kaikki tahtoisivat tavata minut, joten käsitän että matkakuluihin menee rahaa.

Lisäksi olen ymmärtänyt että ennen kuin mitään voidaan virallisesti sopia, minun pitää keskustella hänen isänsä kanssa. Eli asia on ok.

Se mikä minua kuitenkin hämmentää on se, kuinka haluttu minusta on yhtäkkiä tullut.

Esimerkiksi Olia on lähestynyt minua seuraavalla viestillä:

"hey, i like you!!!!
I just had to write such nice guy!! can i ask a question?? Why such beautiful guy searches for the girl on web site?
I would like to get acquainted with you. can i make it? So my email: taratusholia@yahoo.com I' ll be glad to see your letter..."

Houkuttelevaa, houkuttelevaa, mutta minä olen vain yhden naisen mies kerrallaan. Tai sitten minulle pitää ainakin ilmoittaa etukäteen ja meidän pitää sopia pelisäännöt hyvissä ajoin sekä muistaa että en ole niin nuori kuin aikoinaan.

En tietenkään voi olla myöntämättä etteikö Loveliginan viesti olisi jossain määrin houkutteleva...:

"
Hei rakas ystava! I lahetetty profiilin kyseiseen sivustoon, joka ei juurikaan tarkea syy. Haluan loytaa hyvia reagoiva oikeuksien vakavia suhteita. Olen kauan tietaa, kenen kanssa olen naytettava.
Paatin pitkasta aikaa kirjoittaa, ja jos niin kehotetaan tekemaan, sydamessani, etta me tavata sinut enemman tiiviimpaa ja paljon oppia toisiltamme.
Ensimmainen kirje on lyhyt.
Uskon, etta voimme oppia paljon toisiltaan kautta kirjeita.
Haluan kertoa teille hieman itsestasi. Nimeni on Regina. Olen 27-vuotias. I tuulinen nuori tytto, sosiaalinen ja arvostaa. En ole silloin, kun aviomies. Mielestani se on minulle niin kauan kuin on tarpeen loytaa toinen puoli, hyvaa ja omistettu minun oikeassa.
Uskon, etta aito, todellinen rakkaus tulee ajan myota ja etta on todella merkitysta ihmisille on luottamusta ja ymmartamysta. Toivon, etta te vastaatte minulle ja kirjoittaa minulle kirjeen vastauksen, laheta minulle kuva. Voit kirjoittaa minulle minun E-mail: loveligina@gmail.com
Olen hyvin innokkaasti odottaneet teita kirjeen, vastauksesi!"

Mutta ei, valitan: aivan liian vähän, aivan liian myöhään.

Digiboksi
Muistanette kuinka uskollisesti sukuani alle puolet takuuajastaan palvellut digiboksini Betsy jätti meidät? Yritin vielä viedä sen huoltoon, mutta ikävä kyllä se todettiin kuolleeksi jo saapuessaan.

Lepää rauhassa, vanha ystävä.

Sen sijaan minulle annettiin uusi digiboksi. Aluksi vähän vierastin sitä ja sen uudenlaista kaukosäädintä, mutta nyt muutaman päivän kokeiltuani en muista aikaa ennen sen saapumista.

Tiedän että mietitte mielessänne, onko tälläkin digiboksilla oma nimi?

Hah, kuinka lapselliseksi te oikein minua kuvittelette? Ettäkö nimeäisin elottomia kodinkoneita kuin lemmikkieläimiä? Kuinka kaukana todellisuudesta ja terveestä järjestä olisin silloin? Älkää nyt viitsikö....
(se on Sasha, mutta pidetään tämä ihan vaan meidän kolmen keskeisenä salaisuutena.)

Ei kommentteja: