keskiviikko 29. elokuuta 2007

Väliin henkilökohtaista

Vietän vapaapäivää koska olin eilen kuumeessa, päätäni särkee pseudomigreenin myötä, minulla on maanantaina hammaslääkäri joka todennäköisesti päättyy (kalliin) keinojuuren asentamiseen, tili alkaa lähestyä uutta pohjakosketus-ennätystä, postin (maksullinen) uudelleenlähetys ei toimi, jonka vuoksi uusi työsopimukseni, kaksi sarjakuvaa, ja kuka tietää mitä muuta ei ole tullut minulle ja kukaan ei ole vastannut kysymykseeni aiemmasta tapauksesta postin asiakaspalvelusta.

Olen lakannut pitämästä taulukkoa siitä kumpi on voitolla, minä vai maailmankaikkeus.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinä, luultavimminkin (:
Ihailtavaa ajatustenkulkua nää sun jutut. Jos osaan joskus kirjoittaa noin, olen ylpeä itsestäni.

T kirjoitti...

Jos minä taas oppisin joskus kirjoittamaan yhtä fiksusti henkilökohtaisesti tärkeistä asioista kuten sinä blogissasi, olisin hyvin ylpeä itsestäni.
Vaan osani on olla narri :huokaus: