keskiviikko 17. lokakuuta 2007

Äitis on.

- Bushilla, George W. puhelimessa.
- Täällä on Ju Hintao, Kiinan kansantasavallan presidentti.
- No mitä Juhin?
- Se on Ju VÄLI Hintao, ja sinä tiedät sen yhtä hyvin kuin minä.
- Okei, okei, juVÄLIhintao sitten.
- Tiedätkö, tuo ei ollut hauskaa edes kaksikymmentä kertaa sitten kun sanoit sen ensimmäisen kerran.
- Tiedätkö mikä on hauskaa? Sinun äitisi.
- Miten niin minun kunnioitettu äitini on hauska?
- Hei, en sano enkä väitä, mutta sinun äitisi on tosi hauska. Varsinkin parin ryypyn jälkeen.
- Mitä ihmettä sinä puhut? Väitätkö sinä että minun kunnioitettu äitini juo?
- Siltä se eilen vaikutti kun mutsisi oli täällä.
- Mitä...miten minun äitini voisi olla siellä? Mitä hän siellä teki?
- Juteltiin vähän mukavia pullon ääressä ja hän kertoili hauskoja juttuja.
- Täh?
- Juu. Voi hyvä luoja kuinka hauska oli kuunnella kun mutsisi kertoi kuinka olit pilannut hänen elämänsä.
- Mitä ihmettä sinä sanot!? Minun äitini ei ollut siellä! Enkä minä pilannut hänen elämäänsä!
- Minä ja ilmeisesti äitisi erittäin hyvä ystävä herra Johnnie Walker voimme todistaa muuta.
- Ai niin vai, ai niin vai...no, no, no...minäpä tapaan SINUN äitisi tänään! Hah!
- Vau, ja niin kuin me sovimme jo, että tulen esittelemään sinun äitisi minun äidilleni tänään. Siitähän tulee tuplatreffit! Miten omituista siitä tuleekaan?
- Sinun kanssasi ei voi puhua! Etkö voi olla vakava edes hetken ajan?
- Okei, okei, vitsiähän tässä vaan heitetään. Mikä sinun asiasi olikaan?
- No me emme oikein pidä täällä Kiinassa siitä, miten te olette siellä Yhdysvalloissa palkitsemassa Dalai Lamaa mitalilla. Ja siitäkään me emme pidä että sinäkin olet tapaamassa häntä.
- Mustasukkainen?
- Anteeksi mitä?
- Äitisi sanoi että olet aina salaa tuntenut vetoa pieniin kaljuihin miehiin.
- Nyt riitti! Tuo oli tasan viimeinen pisara! Voit olla varma että tämä ei jää tähän!
- Et suinkaan vaan uhkaa katkaista kauppayhteyksiä meihinpäin, jolloin kotimaisen tuotannon on kasvettava ja tuettava Yhdysvaltojen talouskasvua ilman ulkomaista tuontia, joka vain kasvattaa kauppavajetta?
- Joo...Niin! Niin justiinsa aion! Hyvästi! -klik-
- Sepä oli helppoa. Voisiko joku ottaa yhteyden Vladimiriin? Pitäisi vähän neuvotella näistä energiajutuista, ja kuulin että hänen babushkallaan on synttärit tulossa.

3 kommenttia:

Markiisi kirjoitti...

Nyt sitten menit sen tekemään. Ärsytit pieniä keltaisia miehiä.
Voit olla varma, että tästä lähtien blogisi translitteroidaan kiinaksi _vielä huonommin_!

T kirjoitti...

Jos tulevat käymään, niin sanon näille pienille keltaisille miehille täsmälleen saman kuin käytettävyyden tutkijoille, jotka vierailivat luonani kertoakseen mielipiteensä blogistani.

"Älkää tappako minua! Voi älkää tappako minua! Lupaan etten enää koskaan kirjoita teistä! Vannon!"

Anonyymi kirjoitti...

Laita kahvit porisemaan. Ja pullaakin saa leipoa. Voimme sitten rauhassa rupatella kuinka sait äänitettyä kunnioitetun johtajamamme puhelinkeskustelun.